Karrat
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:47, 21 Lut 2010 Temat postu: Bronie |
|
|
Colt 45
Realia:
Pistolet samopowtarzalny skonstruowany w 1900 roku przez Johna Browninga. Znajdował się na podstawowym wyposażeniu armii amerykańskiej od 1911 r. Jego działanie opiera się na odprowadzaniu gazów prochowych. Magazynek tego pistoletu posiada trzy bezpieczniki: ręczny bezpiecznik skrzydełkowy, zewnętrzny kurek oraz bezpiecznik chwytowy.
W Call of Duty:
Broń używana najczęściej w rundach bash. Ze względu na małą ilość nabojów w magazynku i słabe obrażenia jakie zadaje nie ma ona zbytniego zastosowania w grze i używa się jej w ostateczności.
Dane techniczne:
Kaliber: 11,43 mm
Waga: 1080 g
Długość: 210 mm
Magazynek: 7 nabojów
Browning Automatic Rifle
Realia:
Ręczny karabin maszynowy używany przez Amerykanów zarówno w pierwszej, jak i drugiej wojnie światowej.Skonstruowano go w 1917, a jego projektantem był John Browning. Działanie tej broni opiera się na odprowadzaniu gazów prochowych przez boczny otwór w lufie. W późniejszych modelach tego karabinu wprowadzono dwójnóg oraz zastąpiono drewnianą kolbę plastikową, dzięki czemu zmniejszył się ciężar całej broni.
W Call of Duty:
Broń chętnie wykorzystywana przez fanów szturmu. Idealnie nadaje się do walki w średnim dystansie, jest bardzo celna i stabilna. Wadą tej broni jest jej ciężar, który w trakcie gry spowalnia ruchy gracza oraz mała ilość nabojów w magazynku.
Dane techniczne:
Kaliber: 7,62
Waga: 8,6 kg
Długość: 1214 mm
Magazynek: 20 nabojów
Prędkość początkowa pocisku: 805 m/s
M1 Garand
Realia:
Karabin samopowtarzalny skonstruowany przez Johna C. Garanda. W 1936 r. został oddany na wyposażenie armii amerykańskiej pod oznaczeniem wojskowym Rifle, .30 Caliber, M1. W uzbrojeniu armii amerykańskiej pozostawał do 1957 r., kiedy został zastąpiony przez karabin M14. Podobnie jak Bar działa na zasadzie odprowadzania części gazów prochowych przez boczny otwór przewodu lufy.
W Call of Duty:
Bardzo wydajna, szybkostrzelna i efektywna broń. Jej największą wadą jest to, że nie da się jej przeładować dopóki nie wystrzelimy całego magazynka.
Dane techniczne:
Kaliber: 7,62
Waga: 4,32 kg
Długość: 1100 mm
Magazynek: 8 nabojów
Prędkość początkowa pocisku: 825 m/s
Springfield
Realia:
Amerykański karabin powtarzalny opracowany w firmie Springfield Armoury. Został oddany na wyposażenie armii amerykańskiej w 1903 r. Całkowita konstrukcja karabinu była wzorowana na karabinie Mauser.
W Call of Duty:
Broń zaliczana do snajperek. W grze dostajemy wersję Springfielda dla strzelców wyborowych, która charakteryzuje się tym, że posiada celownik optyczny i chwyt pistoletowy.
Dane techniczne:
Kaliber: 7,62 mm
Waga: 4,0 kg
Długość: 1100 mm
Magazynek: 5 nabojów
Prędkość początkowa pocisku: 700 – 850 m/s
M1A1 Carbine
Realia:
Karabinek samopowtarzalny produkcji amerykańskiej. Model M1A1 został stworzony w 1942 roku dla spadochroniarzy, wyróżniał się tym, że posiadał składaną na bok kolbę.
W Call of Duty:
Karabin o dużej sile rażenia lecz małej masie. Nie trzeba go ładować po każdym strzale, dodatkowo ma jeszcze dużo naboi w magazynku. Podsumowując, dobra broń.
Dane techniczne:
Kaliber: 7,62 mm
Waga: 2,62 kg
Długość: 905 mm
Magazynek: 8 nabojów
Thompson
Realia:
Pistolet maszynowy produkcji amerykańskiej firmy Auto-Ordnance, znany również pod nazwą Tommy Gun. Model M1 jest najbardziej uproszczoną wersją tej broni. Zamek półswobodny zastąpiono zamkiem swobodnym, a rękojeść napinania zamka przeniesiono na prawy bok komory zamkowej. Wersja M1 była zasilana tylko z magazynków pudełkowych. Wniesiono ją do służby w 1943 r.
W Call of Duty:
Cechuje go duża szybkostrzelność, lekkość i wygodny celownik. Dostosowany do walki na krótkie odległości.
Dane techniczne:
Kaliber: 11,43 mm
Waga: 4,7 kg
Długość: 813 mm
Magazynek: 30 nabojów
Post został pochwalony 0 razy |
|
|